falling in and out of love

Heeeeeeeeeeei!
 
Nu är det mitt i kallaste hösten/snart vinter (snöade ju idag faktiskt :D) och jag tänkte, är idag dagen då det är dags att ta tag i mitt liv? ja det kanske det är, iallafall bloggen. vill ju bara få in sommaren/hösten nånstans här så jag har det arkiverat när jag om några år tänker, hmmm, undrar vad jag gjorde året då jorden skulle gå under egentligen..
 
såå, ska vi köra?
 
Sommaren var awesome, en av dom bästa på länge faktiskt, jag njööt! Jobbade som en galning på båten (festade och sånt mys där alltså) vilket gjorde denna sommar ett snäpp bättre än vad den borde blivit (pga good shit ;) forever in my head) nog om det. vad är poängen att skriva i gåtor för andra när jag inte kan prata om det? Anyhow, så jobbet var grymt kul, och så hängde jag en massa på underbara åland, rockoff veckan med alla vänner bäst såklart (GRYM midsommar med kusiner och tjosan med vildmarksbad och en äkta sommarfeeling), åkte till ibiza & mallis med madde o sandra = sjukt kuuul och jaaa en massa najs!!!! summerluuuuvin.   JUSTE var till London i maj med mattias också, varmt som satan och grym shopping.
 
Efter det kanon sommaren blev det höst och sofia blev vuxen och började plugga medievetarprogrammet på södertörn, hade precis flyttat hem till nacka igen men sökte lägenhet hela hösten och fick en förra veckan!! :D i alphyddan i nacka, fem min från slussen. NAJS. vuxenpoäng igen. (köpte även gymkort igår, vilket måste räknas som ett till vuxen/ansvarsfullt poäng!).
Så hösten har hittils bjudit på en del shooolish med redovisningar, plugg, nya klassamrater och nya rutiner (fortf lite båtjobb men inte lika ofta!), firat mina älsklingars födelsedagar (alltid vänner som fyller på hösten), var på en banditkryssning, kräftskiva på åland och en tripp till norrköping.....för att nämna lite godbitar från hösten!
 
 
VÄLDIGT osammanhängande och rörigt inlägg må jag säga, men så blir det när man ska försöka nämna det bästa av den oskrivna tiden lite snabbt sådär. Ni som inte bryr er behöver liksom inte läsa :) jag gör detta för min skull. meeeen nu ska jag kanske bli en bloggonista igen! vore kul tycker jag!! :)
 
Så, första snödagen för året en kall novemberkväll är det idag, har haft redovisning med klassen och solat och sen kom jag hem och myste med ljus. Ska betala lite nya möbler :D och sen blir det nog chill faktiskt. Ska upp klockan sex imorgon till tandläkaren. Mycket rimlig tid. jajjamen. godnatt på er.
PS. har nog inte blivit vuxen, skojade bara. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0