electric feel

Tänkte tillbaka till våren, när jag började bli så sjukt busy att jag inte hann med min blogg (förlåt). skrev inget då, så här är några få bilder som får representera april & maj i år.
 
Jag och my partner in crime hade en helg på åland, inklusive galna nätter på hotell. askul
Linda och jag åkte i vanlig ordning till örebro och överaskade gänget, studentliv
Jag och Mattias drog till London ett tag, shoppade, drack bärs och gjorde en massa annat coolt
Partygänget i örebrooo
vårvinter utanför andreas, på hans 25 års dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannele

Åhhh, du verkar ha haft det så himla kul! Med alla resor och grejer. Ska bli kul att bli klar med skolan så jag också kan resa runt. (: Puss på

Svar: Jaa haha det har jag haft, dock njuter man inte lika mycket av det då som jag gör nu, när jag också börjat plugga och saknar friheten och pengarna och dra vart jag vill! haha. när blir du klar?:)
Sofiuz

2012-11-29 @ 09:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0