crank it up

Förutom skolstart, nystart på hösten och sånt, så gjorde jag en massa kul i september. Här är lite bilder.
 
denna väg går jag varje dag nu, skolan!
mys i annas nya lya på söder
emma och simon, söta vänner från skolan
Insparksfest med skolan
Dan och Emelie. klassen :)
Vinmys hos corre o marre
en vanlig måndag när jag springer på visningar
Kräftskiva på åland med jobbet!
johnny och emelie <3
tjejorna
bestie och vän på arken
party på arken
my gang på bastun
på stugan
min älskling har blivit moster till Laura!
Ute och käkar med mattias
Jensens Bofhus
Häng i forum med madde
Ny jacka, love it
Förkrök hos simpan!
Jag och brunken!
ute med klassen, sötisar
jag och borken
tog en spontankryssning och hälsade på jobbet <3
lite partaj med anders, linda och mickis
färgade håret rött!
Firade Mattias 33 år :D
Åkte till tomtits och blåste lite bubblor
Lekte lite :D
vattenlekte lite
Min present till mattias :)
Fredagsmys med gänget <3
vackra nacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0