update, update bilder

hellooo!

här kommer lite blandade bilder från förra året som jag inte lagt upp än, just some pieces from my life.


Njööt av solen på stan samt festade på i sommarnatten och var frii


Sommarhäng på tommys of course!


kubbspelade på åland


midsommarmys med släktingar


festade med hanna sötis!


sommarflicka


jag och min andra hälft


Andreas och Markus :)


Skön kväll på föglö, åland


stadshäng


Firar älskling ute efter hans körkort!


i visby


MEd la work härliga lediga förmiddagar runt på österjsön


roadtrip med baby som fick punka, såklart.


en hel helg i lovely halmstad


jag på stugan på åland, bästa stället


tjejer pepp inför rockoff


champagnes korkas upp och festen börjar


plastmormor firas också =)


Förfest på gamla vanliga stället


jag på partyhumör


världens sötaste kattungar <333


även på jobbet var man glad och taggad


var ute och åt fina middagar i stockholms nattliv


jag var en gul liten pärla


höstmys med maddelito


ohlsson och jag på min inflyttningfest (äntligen bor jag och baby ihop på riktigt!)


skygga pojkar


jag och hjärtat välkomnade hösten genom svampplockning och picknick i skogen


Jag fick körkort, finally!


inflyttningmiddag för bästa töserna <3


sötisar!


festaa


ålandsweekend med bönan


Var på romantiska restauranger och firade kärleken<3


älsko fyllde gammalt :)


Drack oss glada på öl och whiskeymässan med jobbet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0