2011 -året som gick

Och så kan vi väl köra en liten uppdatering om året som gick sen jag kom hem. Orkar inte skriva en massa utan lägger upp lite bilder från varje månad och skriver lite kommentarer.

MARS:



Kom hem till kalla sverige men till dom söta Martin & Cornelia på middag :)


Fest på rocks


piercade naveln :)


Lekte i snön med jenny :)


Festade med Bianca


Fikade med Lisa


Lagade en massa mat, bla med Corre :)


Festade med Matte


Filmmys med sötisen



APRIL:


Min fina älskling kom äntligen hem!


Och det firade vi såklart med lyxhotell och fina middagar :)


Ute och rockade järnet


Fikade ute i den tidiga vårsolen


ute och festade med skönaste gänget :)


Hängde med mina sköna nyfunna vänner från resan :)


Blev bortskämd med massa goda middagar av min älskling :)


Njöt av vårsolen


Tog en öl i kungsan i solen!


Firade oss på Magig bar, coolaste stället ever med trollkarlar! :D


Tog en tripp till åland och festade i stan med mina sötisar <3


Tog ett glas rosé på götgatan med maddo, hur härligt!


Went wild på rosella-buffén och åt och drack sönder oss :D


Hade en supermysig helg på åland med min älskade


Hade en skitrolig vårfest med jobbet på arken :)

MAJ:


Myste i stan med sötisen!


Promenerade i solen i sthlm och njöt av våren


Matchade älskling med sexpistols-tröjor och invigde grönan och partajade! :)


Åkte till london!


med snyggot och partade


Hängde i underbara camden


Shoppade en massa :D


Myste i Hyde Park


Och träffade sköna människor


Jobbade en del på båten :)


Festade med Tyersögänget i Vällingby :)


Var ute i det fina vädret i nacka, samt övningskörde en hel massa!


Fixade till älsklings stil lite ;)


Och skuttade runt i shorts påväg ut på sjön igen med resväskan :)


t b c...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0