you look so pretty when you cry

Tjaa!
 
Sitter och lyssnar på lite rob zombie och manson och taggar inför morgondagen. Ska ju äntligen få se marilyn manson igen, underbart! som inbiten fan jag är blir det jävligt stort, det vet jag. Dock måste jag säga att jag inte lyssnat in mig jättemycket på nya plattan för i år så försöker få in dom mesta låtarna. dom är ju grymma. men vill ha en relation till dom också. Det blir nog bra :D
 
Annars idag har varit en bättre dag än väntat. Inte lämnat huset på hela dan, haha. rätt skönt. Inte varit ute sen i söndags nu, så ingen aning om vad som väntar mig när jag går utanför dörren imorgon. Meeeen vaknade upp lite otaggad för att ägna hela dan åt hemtentan. Men var lite seg såklart så hann knappt börja innan jag fick besök av mina sötisar, Maria och Madde. Meningen att dom skulle komma på fika som sällskap i mitten av dagen så jag fick lite besök, men dom hann ju i princip komma innan jag ens satt igång. haha. Skitmysigt iaf, ljus, kaffe och kakor och massa roligt snack. Inte sett Maria på nästan ett år då hon varit i USA, men nu är hon hemma igen! :D
 
Ja det var mysigt, sen tog jag tag i tentan och det tog knappt två timmar sen fick jag ihop en text. inte den bästa kanske, och några stavfel märkte jag i efterhand men ÄNDÅ. så nu är den redan klar och man har tid över av denna kväll :) över förväntan!
 
Tror jag kanske ska se lite gossip girl, säsong fem är jag på nu..wiho. kanske tvätta lite också, är ju inte hemma en enda kväll till resten av denna vecka, imorgon börjar roliga veckan! :)
 
 
Maria och jag för två år sen. <3 sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0