sounds of a playground fading

Heej!
 
Fan får ett sånt bloggsug ibland och sen bah har man inte tid. Känner mig lite dålig. Men har haft så mycket och mycket kul grejer senaste två veckorna som jag haft mitt lilla uppehåll. Men passar på nu när jag är hemma och inte har något att göra (läs; har maassor med skolarbete som jag inte vill ta tag i) och så är jag förbannat sjuk också. På riktigt, asförkyld, blev det inatt bara sådär, till följd av min vackra ögoninfektion. För en vecka sen blev det nåt strul med mina linser och det gjorde asont och blev lite rött, men det gick över. Sen nu i fredags kom det tillbaka och i lördagskväll kunde man bara se rött i hela ögat, cp alltså. Så igår var jag till sjukhuset och ska ta ögondroppar var tredje timme med antibitotika i, ändå tills detta försvinner och två dar till. Inte nog med att det känns otroligt o-kul, får inte bära mina linser under tiden och måste helst ha mina dåliga fula glasögon och helst inget smink runt ögat. Alltså dom är så fula och gamla och jag tycker jag åtminstone borde få ha smink så jag ser hyffsad ut. Men neeeeeeh. Aja, orkade inte ens gå till skolan idag så ingen behöver se mig. höhö
 
Men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Ska tänka på allt kul jag gjort sen sist. Förförra veckan onsdagen var det snöstorm och man kom ingenstans på dan, men på kvällen var det manson och rob zombie på hovet. Grymt såklart. Var med Lisa och Anna. Manson var såklart underbar, trots att man såg konserten från långt avstånd, och zombie överraskade, awesome show liksom. Sen vart det efterfest på Slakthuset, var niiice förutom att jag tappade mitt bankkort och det tog mig och Lisa typ 3 h att komma hem till mig och äta popcorn.
 Torsdagen imponerade jag på mig själv att jag orkade ta mig till skolan, men på kvällen åkte jag vilse i nacka (bakis, trött, död) och skippade julmiddagen med jobbet. Tror det var ett bra val, annars skulle jag aldrig orkat med helgen! Åkte ju till åland i fredags, jättekul! Fredagkväll blev häng på dinos med mina rockers, jättekul och mysigt. En jävligt sen natt dock, men det var det värt ;)
Lördagen Hälsade jag på alla mina äldre nära på sjukhus och ålderdomshem. Alla kände igen mig denna gång :) På kvällen var det julmiddag, NICE, och sen förkrök med vänner i stan och sedan dans och parta på Arken med massa fina vänner. Lite suddigt minne som vanligt men det var najzzz.
Åkte hem tidigt på söndagen så hann ha en myskväll innan nästa vecka.
 
Och det var slutet på den sen länge roliga inplanerade veckan. Men förra veckan var också najs! Vart en del skola, lite träning, lussebullsbak/julskinksgriljering, en massa mys med vänner, juristmöte och en Fredags crazy nights på Harry b James och en bakislördag med mat och rederiet. heheh, kan det bli bättre liksom?;)
 
Jaa, nu ska jag antingen läsa ikapp lite i skolan. om jag orkar. eller så laddar jag upp bilder här :D får se. hörs
 
btw, tips på arga bra låtar? i so need them. Kan inte lyssna på fin vacker musik och inte heller pepplåtar.
 

Kommentarer
Postat av: Hannele

Hahaha, kolla in Excision. Fungerar asbra som aggressionsmusik! :D

2012-12-17 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0