November

Kanske lika bra att jag kör allt på en gång, detta var min novembermånad <3
 
vinkväll med grabbaroch hautis på jobb!
skagge in action
första julölen!
deepone
vacker söndag
spännande föreläsningar i skolan
fika med lisa på string
hängde på eriksdalsbadet med anna!

my n1
jag på banditkryssning med jobbet! :)
Firar farsdag
gjorde smarriga rätter
årets första lussebulle
hälsade på NG och simmade lite :)
anna ville gå med i fantomenklubben
utgång med roliga uppdrag
jul i forum, direkt efter detta skrev jag på lägenhetsavtal! big day! tors 22 nov!
vinkväll med tjejerna i norrpan!
hälsade på denna tös i norrköping alltså
turistade lite!
mysdag!
vackratjejer
love <3
utgång på trappan! :D
a normal afternoon, söder
vackert vinterlanskap en tidig morgon!
julmys på jobbet!
Fredagsfylla med bland annat denna filur. Kul kväll (;!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0