love <3

Hej! ;D
jag lever, tro't eller ej. världen har inte gått under. konstigt. då kan ma ju göra framtidsplaner nu! wieeee

 tänkte bara säga hej! eftersom jag åker till åland imorgon och firar juuul i cirkus en vecka eller så, där jag inte har särskilt mkt tillgång till internet. så hoppas alla har haft en bra sista stressig julvecka. Själv har jag mått SKIT. min förkyldning var döden och den blev värre och värre och ändrade form varje dag. en dag kunde jag inte prata typ, en dag kunde jag inte höra och rann blod ur näsan för att jag missbrukade nässpray, en dag varade mitt öga sönder trots massa ögondroppar etc etc. så har min vecka varit. Idag är det huvudvärk, öronvärk osv. Men, tror det är på bättringsvägen litegrann (hoppas!)
I måndags var jag ju hemma och vilade, man ska ju göra så tydligen  så blir man bra. Räknade med att må bra på tisdan så hade massa planer som inte kunde skjutas upp, mådde värre än värst då. Men drog och handlade alla julklappar ändå. kände mig typ full och vinglig och helt borta i huvudet av allt folk och stress så vet typ knappt vad jag köpte. lite synd då jag brukar njuta av att shoppa sånt!! well, var snäll mot mami och gick på hennes julkonsert då också. Har typ aldrig nyst så många gånger i rad. försökte liksom hålla andan så jag inte störde kören men tillslut fick jag bosätta mig på toaletten så ingen skulle störas. askul ju!
 
Onsdagen var jag tvungen att gå till skolan (med glasögon!!) för det var sista dan. gick väl ganska bra, rätt flummigt grupparbete har vi nu. Sen kunde jag inte låta bli att dras med i rycket för det var klassutgång den kvällen. fast jag borde vilat s tyckte jag att liite kan jag ju va med. Så drog och förade hos brunkis och sen en sväng till Imperiet. Men när alla drog vidare så pallade min lilla kropp inte mer. en liten sväng iaf!
 
och igåår dåå, satt jag och slog in paket och skrev julkort och var allmänt seg i huvudet. (okej ska sluta klaga på hur sjuk jag är) och sen drog jag till åkersberga :D det var kul! och längesen. saknat en massa. myste med jenny och fick en massa julklappar, drack en massa bärz hos jonas med lite folk och hade det jättetrevlans. inte sett dessa människor på säkert ett halvår ;/ men det var najs, fick ha övernattning hos jonas med timmo. myspys!
 
Och idag reste jag hem från åberga, haha det tog ju typ halva dan. Mötte papi i stan för en lunch och sen hem och rimmade och vilade. Ikväll spenderade jag hos madeleine med sara! supermys, också länge sen <3 jättegod middag, julklappsutdelning :D och rensning av garderob. Madde har ju en så jävla massa kläder som man bara får. men nu kände hon att hon ville göra en vinst så hon tog betalt en krona per plagg. Mitt dyra shoppande gick upp mot sju kronor!! men avrundar till en tio, det är ju ändå jul :)
 
Ja det var en trevlans vecka! Nu ligger jag i sängen och borde sova så jag kan vakna upp helt frisk imorgon (tjena liksom) och packa och bege mig till Åland!! längtar :)
 
vi kanske hörs i jul! ta hand om er. puss <3

Kommentarer
Postat av: Hannele

Yeah! Ses i vimlet på juldagen? ;D Hoppas du tillfrisknar snart, låter ju helt förfärligt det där!

2012-12-22 @ 13:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0