en måndag i december

Heej! Sitter och kollar ut genom fönstret och ser ett underbart vinterlandskap framför mig. Men som mina vänner sa i helgen, det är nog mysigast och vackrast inifrån, haha. Iallfall idag när det helt plötsligt är minst minus 12. Sjuuukt kallt. När man varit instängd på en båt från i torsdags tills igår kväll och vant sig vid det fick man en smärre chock när man begav sig hem igår- Shit alltså. Nu har jag idag och imorgon på mig att skriva en hemtenta för skolan så hade inte tänkt lämna huset särskilt mycket ändå, fast hade ju tänkt dra och dansa med anna ikväll..
Men det får nog faktiskt vänta, måste ju bli klar med tentan som jag inte ens fått en start på..
 
Annars, kul att vara tillbaka på jobbet, till familjen igen. Nu var det ett tag sen sist (ca en månad) och nästa gång blir tidigast i februari typ. Trots att vi har fått nya förhållningsregler att v inte får gå ut osv som suger så blev det en ganska bra helg. Bytte till mig min plats vid julbordet så jobbade med det, as soft. Sen på kvällarna fick jag hänga med mina små söta kockpojkar på aw. Mycket trevligt. I fredagskväll blev det även lite vin (no kidding) och fick en rolig natt till.. Och i lördags firade vi lilla jul med julbord i mässen! :D så mysigt, fuck alla svenskar som inte förstår storheten i lilla jul! Dagen var supermysig på alla sätt. Kvällen likaså och blev väldigt betydande. Fick väl iallafall något typ av avslut på detta underbara som pågått. Det var ett fnt och ärligt avslut och även om jag verkligen kände att jag gjorde rätt sak av rätt anledning för det bästas skull så fyfan vad jag hatar att göra rätt sak. Jag vill göra fel saker, ha kul, skita i alla andra och bara fucka uuuur. Men någon inuti mig finns väl tyvärr som gör att jag måste göra rätt ibland. Sad but true.
 
Vet dock inte riktigt hur jag bara ska kunna släppa detta, går ju såklart att ignorera tankarna men varför känns det så fel?
 
"Should we just go back and do all this again even though the things we went through?" "Yes we should!"
And yes it was worth it. believe me. Because if it was the last time neither of us would wanna miss that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0