Mars

Såå, vad har jag haft för mig sen slutet av februari, dvs senaste månaden som jag faktiskt tycker har varit väldigt vårig och härlig. Först såklart skönt att komma hem och vänja sig vid vardagen igen, mami och papi mötte oss på flygplatsen och hade köpt tårta för att fira oss och lillsessan Estelle (big deal för mamma med kungafamiljen)


Fick fina blommor när vi landade!


Första helgen hängde jag med min sötis jenny och gänget i hennes nya place(egentligen björns, precis till höger)

Party with crocodile


<3

Sedan hängde vi med mattias brorsa med sambo, åt semlor och visade massa pics från resan bla.
Åkte hem och hälsade på i nacka och firade mig bland annat :)



När jag och älskling var lediga hemma gick vi på museum och lekte turister :)




Träffade även mina andra sötisar och lagade god middag och drack drinkar:)


Gick även ut en sväng i sthlms uteliv

På kåken


Sen fyllde min bejbi jenny 22 och det firades med kalas :D

Emma och sandra =)


martin & jag vann pris i beerpong

kalasfin

söta flicks

tillochmed fiskdamm fanns det, galet kul!


Sen blev det en veckas jobb(inte jobbat på flera månader men det var bra) var i Spa:t, gick skitbra, dock tidiga mornar (gick upp 03.30 varje dag!)

Kom hem och myste igen, började träna, simma, gick på bio och annat man gör i stockholm.
Hade även middag at my place för mina töser


var lite hemmafru och bakade kaka och gjorde olika smarriga drinkar, just kaffedrinken blev awesome!


Jag och baby firade ett och ett halv år,  bowlade och hade världens mysigaste middag <3

tog ett lyckokort och sa att jag skulle slå en strike efter, och jajamän! grym match!


Åkte till norrtälje för att hänga med jenny, gick runt på stan, lunchade, snackade skit och groggade lite :)



Sen var det en vanlig vecka med häng hos föräldrarna, träffade lisa, shoppade, simmade och sånt :)
Hade en mysig middag med madd00 på Vapiano

<3


Gick på Kellys med Peter och hans galna polare


Väldigt rolig kväll med gratis shots för att peter såg ut som en kvinna, poliser som var misstänksamma samt annat drama. :)


Väldig rolig mars månad med mina nära och kära igen, party, mys och lite jobb!
Efter det blev det ju Gran Canaria en vecka med familjen +moster och hennes sambo. Det var ju bara förra veckan så nu börjar vi komma i realtid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0