Ansökning

Åh, så svåååårt.
Har bestämt mig för att börja plugga i höst och då ska man tydligen söka snart. Tänkte klicka i lite alternativ men när jag kommer in där man ska välja så finns det ju seriöst 833298392739749349374 alternativ? Var vill jag plugga? Program eller kurs? universitet eller högskola (vafan är skillnaden?) och VAD vill jag plugga?
Är det meningen att man ska veta det när man söker? Vet alla ?

Ska gå igenom alla utbildningar som finns så jag inte missar nåt som verkar coolt, lär ta ett tag. ciao

Kommentarer
Postat av: Erika.

Väntar fortfarande på uppdateringen från Örebro helgen :P Fast det är okey om du blev tvungen att fara på jobb så förstår jag att du inte kan uppdatera så snabbt =)

2012-05-18 @ 13:25:06
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0