PICS från bangkok!

lite av mina bangkok-bilder.


På grabbarnas hotellrum där vi startade kvällarna med roomservice och förkrök :)


Marcus på i början med bara ett lysarmband :)


Köpa lite extra nödvändigheter på sleven efter krogen!


Alla ville mysa på efterfesten :)


Vaknade upp sent på eftermiddagen med en sovande marcus och massvis med tomma ölflaskor. Woho taggade!


Sneakade in på hotelllunchen barfota och diskreta :D


Lobbyn. Liiite högre standard än hostelen linda och jag var vana vid :)


Lite ölpaus i shoppandet


Shoppelishopping


Pojkarna provade tajta jeans. Det var underhållande.


Jag redo för kvällen med en bucketsdrink i handen och djup urringning. haha


Början på den störda partykvällen. Här med två supersöta thaipojkar som gick och visade upp sig. Vettefan vad som hände med dom sen. sötnosar <3 så unga.


Dan efter tidigt var jag och Linda hitta nytt boende och hittade billigaste sämsta stället med SUPERLiten säng som vi alllihopa+jag segade i. :)


Sen ännu mera shoppoingcenter och stora glassportioner ;)


jag var wanted


Hängde även i en spelhall. Skitkul. dom hade allt!


körde lite mc!


<3<3


En dagens med nya grejer. Väska, smycken och läppglans som glimmar. :)


Avskedsmiddag av gävlegänget ;(


Hängde på ett stoort akvarium! ashäftigt!


Langust humrar.


Jag hänger med fiskarna.


sötisrocka! cool outfit liksom


Jag hajjar


hektiska och underbara khao san road.


Bangkok by sea


Så fint!


I en av dom rosa taxibilarna påväg till flyget ;/


På Bangkoks flygplats! Hejdå Thailand.


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0