mer pics fran forra inlagget

veeet att jag suger pa  att uppdatera men orkar inte sitta vid datorn sa javla mkt :) har ju redan varit i thailand i en manad men nu kommer iaf fortsattning pa malaysiska bilder, sen lite thai :) mer text skriver jag ocksa om nagon dag snarast, promise! :)


Bird Park, vackert omrade


doublechicken. saa sota!


Flamingos plus en megastor


Chillar bland djuren


Mysig middag bland stora nargangna faglar. (saa slut pa fagelbilder nu, lovar. haha!)


KL tower by night, from our rooftop

Sedan lamnade vi mysiga Malaysia for skona Thailand..


Efter trubblet pa flygplatsen hittade vi Coconut pa Chaweng beach pa Koh Samui, thailand, basta stallet vi bott pa! storre an pa bilden med tva stoora sangar, eget schysst badrum och en fin balkong, billigt ocksa!


Hangde med Victor och Jenna forsta kvallen, drack lite ol och spelade kort. Astrevligt! :)


Pa beachen med en fruktdrink en molnig dag.


Utgang till den skona bargatan, har Viking bar dar vi traffade ett gang skona svenskar. Sen blev det Green mango, schysst dansstalle och efterfest pa vart hotell till sex, sju.


Dan efter sag ut sahar. haha. SJUUKT mkt mat och sangen. anda daligt vader sa..


Onsdag morgon och jag skulle halla flingor i munnen och precis nar jag hade paketet en cm fran munnen sag jag att en odla holl pa att trilla ner i munnen. hahaha fan vad jag blev acklad. den hade gomt sig i paketet och tankte springa in i munnen. JAVLIGT nara men han smet sen.


Efter tacobuffen blev det viking bar igen. Henry, jag och Victor :)



Sen dagen efter kom min alskling till koh samui och vi gjorde massa roliga saker som vi tar sen plus mer pics..nu ska jag spela spel(!!!!!!!!!!!!!) :D:D:D med linda sen sova. sjukt slitna och ska upp tidigt imorgon. Ar pa phi phi island btw :)

hare bast. peace out

Kommentarer
Postat av: Madde

Skypea snaaaart!!!!

2011-01-06 @ 11:00:26
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0