to long

Sorry for the bad update! Kanns som man haft saker att gora hela tiden och inte riktigt velat spendera dit framfor datorn men idag var det lite mulet sa kan lika garna uttnyttja mina tva timmar inkopta internet tid :) skulle surfa idag men for hoga vagor, tror inte vi skulle klarat det.

anyways har kommer bilder fran langt tillbaka, fortsatter dar vi slutade :) koh samui


sa himla soota


elefantpenis

the gang. sa himla sugen pa att ta med en hem och aka pa till stan. helt kar i elefanter nu :)


jag och baby vid ett fint vattenfall :) dalig pa att posa


Jag chillar vid ett annat vattenfall, 80 meter hogt. sa sjukt vackert :)


beautiful


Glad alskling nar vi guppar over vattnet med terrangbilen. coolt


Lordan, sista middagen i Koh Samui. fint stalle pa stranden :)


Var och sag en ladyboyshow :) fett duktiga


sot man


mitt mysiga brannmarke. kohsamuitattoo


pavag till koh tao


Framme pa Coral Grand, supermysigt stalle :)


sa vackra solnedgangar precis dar vi bodde


Forsta kvallen och forsta bucketsen :) Nice kvall med moppekorning och sov ihop alla i sangen.



Chillar pa stranden innan var forsta lektion :)


dopp med alex och henry.


chill

(resten av dagarna var sa lika med dyk och solnedgangar ocgh middagar sa vet inte nar som var vad)


duktig sofia pluggar


myser pavag ut pa middag i min nya klanning


middag pa stranden as always


Vi tar alltid in for mycket dricka..


:)


pa vart favvostalle. Godaste maten som hade annat an bara thaimat och burgare.


lite fran koh tao, forsta veckan. har mer men det kommer snart. eller ja 'snart' :)

ar iaf i ett annat land, annan konitent och har det hur bra som helst :) Byron Bay, Australien an sa lange :)

nu ska vi boka bussresa och handla mat infor kvallen :) hors

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0