today i don't feel like doing anything

Är hemma i nacka och ska sova här för första gången på ages. Som jag kanske inte nämt här har det hänt grejer sen våren där jag är i mina uppdateringar. Bla flyttat hemifrån :D officiellt hände det iofs nyss, förra veckan. men har i princip inte sovit/bott här på hela sommaren heller, knappt våren. MEN nu är jag här, har suttit och sorterat kläder som jag ska slänga, skänka bort och spara så jag bara har framme det jag använder. Håller också på att sortera allt i mitt rum som ska ner i flyttkartonger! spännande att flytta :D
tänkte bara att det var dags för en liten kort update om mitt liv. Snart kommer mer ressnack och sen kan jag berätta lite om våren och sommaren sä är vi snart ikapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0