Pics från Phuket :)


Första kvällen, köttbullar på Håkans bar.


sjukt mycket trafik överallt



Vi försökte proppa in oss på den smetade stranden, något svårt.



Första kvällen på en galen bargata, börjades på White room med marcus, jonas och deras polare :)


sipping our buckets :) grymt drag och musik :)


Tävlade att spika mot thaiare :D


Sen bar det av mot en spännande pingpong-show ;D


sunset on the beach


Den kvällen satt vi vid en awesome bar och tävlade i roliga spel


sen vidare till en poolbar där jonas skulle plaska med bollen


Nästa dag åkte alla tio ut till ett vattenland, visade sig dock vara något mindre än vi trott så baren var det bästa :)


men lite coola grejer åkte vi :) där hänger jag uppochner


fett kul att leka runt


Ännu en grym kväll på white room.


resten av gänget


Parteeey


las chicas


taggat!


på en fet krog, dansade järnet med en trevlig svensk


häng på stranden


Linda och jag :)


Så kom mami och hälsade på mitt i allt :) hon tyckte dock phuket var lite väl hektiskt :)


DRAG på WR ännu en kväll :) bästa förfeststället


snyggisar


Ännu mer snygglon plus en australienare


fulla och söta


Gick till en cool rockklubb och hängde med håkish och en snäll svensk i viprummet


Headbanagade galet till metallica-covers. hade näckspärr ett antal dar typ haha


rockbaren


grabbarna rockade med mig längst fram


min nya vän :)


fulla och lyckliga :)


träffade på arbetskollegor migg i smeten :D


fortfarande på g


Vi var på bushumör och gjorde massa rackartyg


Ännu en het eftermiddag med en het tjej ;)


Avskedsmiddag med hela gänget på en skitfin restaurang med supermat. (skulle dock möta upp marcus, jonas +2 i bangkok senare)

Hade en grym festvistelse här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0