Pics från nyår och phi phi!

Koh tao, nyår


Utanför restaurangen vi åt på på nyårsafton :)


På lotus, proppat med folk!


Mötte upp Neil mfl. på Moon bar, nyöppnat ställe :)


Linda och jag, taggade!


Jag; david och annan dude. nice nyår!


Längsta killen jag sett ever! askul


Dan efter, sista kvällen på koh tao


Massa dans med dansare på stranden.


Trevlig människa vi träffade på choppers. (en av dom jag skulle adda när jag kom hem, av alla dom namn man sparade på mobilen som sen glömdes bort tyvärr)


Last day


Mina skor var paj så fick vandra runt sista dan och leta nya


sista måltiden on the beach..


..som var en superfet bbq!

sen drog vi vidare, mardrömbåten

påväg till phi phi, värsta natten någonsin på hemsk båt!




Phi Phi Island.


Efter en stekhet dag träffade vi på Robin (min syssling) av en slump och hans polare och drog ut och festade deras sista kväll. :)


<3


Så jävla sköna dansställen på stranden. Slinky hette detta.


party!


Dan effter, hängde lite slitna på stranden och spanade på volley.


Gick runt och kollade på ön och såg massa fina grejor.


Jag och linda på den fina stranden. Evry som kom och tog bilden :)


Välkomstmiddag på en cool piratbar :)


På kvällen blev det fest på kvällen och vi träffade på några vi sett på full moon.


Här med Juan, kollade eldshower och drack buckets =)


Vart lite galet


Hamnade på efterfest med ett par assköna thaiar. haha


Nästa dag var vi på utflykt! gula och fina


lite döda efter en hård natt. Här på long beach.


Bakiskäkade typ huuuur mkt god mat som helst :D plus lite fruktdrinkar såklart.


lite chess på stranden. :D


baad, sexi tjej


the whole gang!


Min nya vän


lite av allt käk


Sen åkte vi vidare och kollade på massa coola klippformationer.


vidare till monkey beach. supersötaaaa


jag och evry posing


Linda gjorde ett karatehopp


jump!


apor kom och lekte


vi gick upp till ett vackert utsiktställe. SJUKT många trappot därav röd och svettig. ehe


dreamin


ännu mer  eldshow, fast här var det överallt på alla barer på hela stranden. :)


Hängde på stranden alla tre och var fett poppis


Gick in till en liten bar och såg av en slump made in thailand spela. ascoolt :D ålands flagga hänger där bakom.


yeaah


Denna dag var vi på en grym snorklingtur hela dan. Här på Maya Bay, där the beach spelades in.


Vitaste sanden, klaraste vattnet, finaste stället. Bilden visar inte i närheten hur fint det här. Så häftigt att snorkla i sånt vatten!


Tha gang på massa coola äventyr, gryyym snorkling, såg en massa häftigt. (mindre häftigt var ett litet manetstim)


Monkey beach igen, bästa snorklingen.


Linda blev även attackerad av en apa. skitkul, got it on tape :D


Happy. precis snorklat med hajar.


Evry fick en man på kroken.


Åt på en mysig restaurang vid vattnet.


Började kvällen med att se MIT.


Sen stranden, rökte vattenpipa med sköna svenskar. :)


Min blomma was the shit 1.


2


3


En annan kväll. Middag uppe i en cool båt över stan. awesome.


Paddlade kajak med astrevliga Jonas och Marcus. :D


myser i vattnet


happyfaces


Jag och Marcus, skitbra paddelteam :D


Paddlade runt halva ön, tog massor med timmar. Men skithäftigt.


Stannade och snorklade vid fina gömda stränder.


Låång väg.


Var tvungen att bära kajaken genom stan för att inte komma alltför sent.hahaha. inte alls tungt..


En välförtjänt Chang efter en hård dag. :)


Ut och festade med dom sista kvällen :)


Sen natt


Jag och Jonas skålade i öööl


Sen sneakade dom in i vårt fina horhus på delad madrass. så sött.


Brunchade lite på ett asmysigt frukostställe innan vi skulle bege oss från ön allihopa.


Coolaste toan.

Efter denna underbara vecka var det ju som tidigare sagt, phuket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0