Pics från Lanta

Kommer med lite bilder för att pigga upp den grå vardagen =)


Vår mysiga lilla bungalow.


Från utsidan :)


Middag i en supermysig "soffa" på stranden med lite ålänningar.


Lunch på stranden med mamisarna. Sjukt varmt! lovely


Lugn strand en stekhet dag.


Posing. längtar tillbaks till det underbara.


Hänger på stranden.


I vår privata tuk-tuk :D


Avskedsmiddag för Evry på en restaurang över vattnet :)


Shoppade loss på gatorna i den lilla stan. bla min nya hatt =)


Denna dag hyrde vi moppe, som vanligt, bästa sättet att se det mesta av ön.


Åkte runt lite och lekte med söta kossor.


Åkte till deras gamla stan. Vääldigt litet och öde men coolt.


Påväg ut på piren


känner lugnet


hittade en fin utsiktsplats som vi fikade vid.


söt liten apa som var fastkedjad ;(


:D


Njuter


Vår lilla utlfykt till nationalparken gick sådär när moppen la av mitt inne på dom läskiga vägarna. haha


På kvällen åkte vi runt med vår chaffis (min lover) som lärde oss köra tuktuk


Träffade sköna människor på den ascoola baren.


Drack goda shakes med min nya danska vän.


Skjuts hem på natten av Abud, min lilla älskling.


Nyvakna invirade i våra myggnät


Idag skulle vi åka lite längre bort för att se nya stränder. Reda att gå utanför mammas lyxbungalow


Precis utanför oss


Glada miner


Saknade min pojkvän väldigt mycket :) <3


Linda körde sin egna teknik för att inte bränna sig


Hade även en stor pool som vi inte hann bada i, bara för att ta dessa pics då :)


På kvällen blev det samma bar, Full moon och lite svenskar träffade vi också:)


Asskön lirare i mitten. Ännu mer shakes, buckets och härlig stämning på den lilla baren med bra folk


Favoriterna där


my new bff


Hamnade senare på efterfest med våra grannar


Ett sista avsked av vårt boende innan vi skulle dra vidare


två sommarflickor


Killen som jobbade där ville prompt ta bild med oss. han var speciell


Där åkte mammas båt hemåt och vi drog vidare till Krabi, Ao Nang.

tbc..

Kommentarer
Postat av: Mattias

Fina bilder baby! Saknar Lanta lite...

Puss <3

2011-08-28 @ 22:25:04
Postat av: Erika

gillade din svarta "shoppaloss"-tröja :D den såg så där mysigt seethrough:ig ut :P

snygg ryggpose med bildtexten "känner lugnet" =)

och så skulle jag säga att avskedsborden och stolarna på stranden var söta, då de var svarta med vita blommor på :P

2011-10-17 @ 13:29:04
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0