Bitter pill.

Nu måste jag börja skriva lite i nutid. det är ju det jag har en blogg till för. att skriva om min dag och vad jag känner och nu måste jag få ur mig att jag är så jävla arg. Har kämpat för något så länge och intensivt, ägnat hela veckan åt detta. Allt som varit i min hjärna och så skiter det sig. Jag f ö r s t å r  inte!!! fattar inte HUR det blev så? jag är inte ens besviken på mig själv utan arg på hela systemet. Känns så hopplöst. Jag är inte den som kämpar för nåt och sen gör halvdant ifrån mig, med så mkt tid jag lagt ner ska det vara perfekt. Vilket i mina ögon det var. MEN nehe!! tydligen inte.  Som tur att jag ändå har mitt hjärta B som förstår mig exakt som var med om samma sak. Man vill ju ge upp.


Kände att detta skulle bli en toppendag så jag skulle klara av att jobba en helvetesnatt 9 h på båten. Men är inte lika taggad längre. För första gången någonsin känner jag verkligen att livet är orättvist. Och det ska det mycket till för.


Slutar detta inlägg innan jag får ännu mer huvudvärk. Förhoppningvis blir det ett gladare inlägg nästa gång. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0