juuul

PICS från julen!


Köttbullar den 23e!


Jag och andra svensken som tydligen också bodde granne med oss.


da gang vid Lotus, grymt!


Dans på Fishbowl.


Nyktra och taggade. som ni ser är det typ bara vi kvar på hela stället, haha.


Efterfest på vårt lilla rum :)


seen natt, lätt en av dom roligaste på resan!

JULAFTON!


god jul!! fräsch såklart.


Underbar dag i solen.


Jag och Malin på julmiddagen! ;D


Vi hade minsann också renar och tomte! (även kalles jul på svenska på dan)


Taggade på stranden!!


Buckets.


Eldshowen.


ute på vift.


jag och kajsa :)


Tillbaka på stranden träffade vi trevliga thaiare, =)


...som lärde oss poi ;D skitkul!

Det var en annorlunda men rolig jul!

skulle gärna lägga upp fler pics men vill mysa med min man som sitter och dricker vin i soffan, :) cya laterrr,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0