We've got love, and love is all we need to start

Helllllo

Känner mig lite inspirationslös ikväll och har ingen bra dag. Så sjukt segt att spara pengar och inte göra roliga saker. Man blir ju nästan deprimerad. Well, om en vecka drar vi härifrån mot varmare och soligare tider, ska bli lovely! :)

Har iofs varit några mysiga dagar jag haft. I söndags kom jag hem, helt slut efter jobbhelgen och spelade bingolotto med Corre. Skitkul, dock vann vi inget såklart fast vi ringde in och slösade 10 spänn per samtal, haha. Firade även far som hade farsdag med tårta och grejer.
Igår var det piskande regn när man gick till bussen så jag, Malin och Madde spenderade dagen på Muggen med en god lunch och massa mys så vi slapp undan vädret. Väldig trevlig måndag. Sen stack jag till forum, käkade med föräldrarna och shoppade lite julklappar. Dock inte så mycket för allt var i fel stlrk eller slut men nu har jag iaf en svag idé om vad jag ska köpa till folk. Firar ju jul här hemma på söndag så det är inte många dagar kvar nu :D måste ju börja få in julkänslan snart! :D Och firar jul på fredag med vännerna, samtidigt som vi tar avsked av mig.

Det var igår och idag har jag sovit, vägrat gå ut och pysslat lite hemma. Klippte om en snygg tröja, sorterat lite kläder och bara chillat. skönt i början men nu känner jag mig lite uttråkad. Klarar inte av att bara vara hemma och har bestämt mig för att ställa mig i bostadskö (bättre sent än aldrig). Men det får nog bli imorgon, är seg i huvudet nu och ska snart ta mitt vaccin som kan göra mig konstig.



Papi på Fars dag :)


Söta Cornelia på Bingolotto-besök!


söt tårta


Igår på Muggen, myslunch



så peace out, imorgon ska jag till tandläkaren så måste upp i tid. Lär ju gå sådär känns det som. haha.

Kommentarer
Postat av: Erika

om tröjan redan var snygg varför klippte du då om den?

myslunch på muggen? _o låter inte alltför trevligt i mina öron :P

2010-11-19 @ 01:06:52
URL: http://ladylemiz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha. Muggen är ett fik =) jättemysigt. För att tröjan var för täckande, måste ju visa lite mer hud you know ;)

2010-11-20 @ 13:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0