Lose yourself

Hejsan! Trevlig lördag på er, min sista i detta kalla vinterväder :) på ett tag iaf.

Sitter här och funderar vad jag ska göra denna dag, har precis sagt hejdå till Anna som sovit här. Vi åt en mysig jullunch från resterna av igår.
Den här veckan har gått sjukt snabbt. Har varit i stan och shoppat varje dag typ.
I onsdags var jag hos tandläkaren. Det var läskigt tyckte jag. Men fan vad hi-tech att ha två teve apparater i taket meddans man blir undersökt, så var det inte på min tid tyckte jag! haha. Nä men det gick bra, början till tre små hål men om jag sköter mig var det lugnt. Dom putsade dom även så dom skulle bli lite vita men det tycker jag fan inte syns nån skillnad. Resten av dagen spenderade jag i stan, Shoppade och shoppade allt det sista typ, massa julklappar :) Åkte även på återbesök och kollade min piercing (sa jag att jag piercat bröstvårtan? :) ) Skitsnyggt,men ont som fan gjorde det. Men det var väl sådär 3-4 veckor sen. Onsdagkväll lagade jag lite julmat och var en skypenörd.

I torsdags gjorde jag lite ärenden i forum, lunchade med Cornelia och Martin och skulle hängt med och simmat (men kom på att jag hade min nya piercing som gör att jag inte får simma) så fick skippa det. Hängde runt och shoppade ännu mer (fattar inte hur jag har råd? Men bara nödvändigt skit) och sen hade jag en mysig eftermiddag hemma <3
Kvällen åkte jag till sötis Jenny för att mysa en sista gång på, ta avsked och  byta julklappar. Plus göra en skitkul grej som jag inte kan nämna här ;D hehehe..
Det var hur mysigt som helst. Fick världens smartaste present av henne. Ett smycke till tungan, jag bah "va?" men hon ska tydligen betala för att jag ska bli piercad där när jag kommer hem. Som jag velat i flera år! men inte vågat, haha. Men nu finns det ingen återvändo...

Och igår då hade jag en heldag med mina vänner här, Först var jag i forum (igen) med Corre. Sen åkte vi hit. Malin kom. Vi drack lite vin. Började baka lussebullar. Bianca kom. Lyssnade på julmusik, dukade upp. Fixade oss. Gjorde fina lussbullsfigurer. Sen droppade resten av mina sötisar in och dom hjälpte till och lagade en underbart god julmiddag! :D Hur gott och mysigt som helst med ljus och gran med julklappar hade jag också! Haha. Glögg senare och pepparkakor och allt möjligt. Lite spel, lite alkohol och i slutet var det jag, anna, madde och malin som dansade till basshunter. :D En Jättemysig kväll, tack allihopa! Vi ses om några månader, och innan dess på Skype <3 Kommer sakna er.


Lunch Med Corre & Martin i forum


Jag hos min älskling! Kommer dö av saknad till henne <3


Julklapp! piercing..


Bianca penslar lussbullar :)


Julbord med mina sötisar! :) <3


Taggade tjejer, haha. Julstök.


Maria och jag <3

Nä nu ska jag kanske göra nåt av denna dag. Har en hel del i huvudet att tänka på men orkar inte med det längre så ska sysselsätta mig med nåt kul :) Hörde precis att jag får finbesök från Örebro också om någon timme, dags att städa lite kanske! Puss på er, trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: sandy

hahah, pigg tjej där i fåtöljen!

ha det grymt nu du. inte alls avis. puss.

2010-11-25 @ 12:18:21
Postat av: Maria T

Älskade vän, älskade sofia, du kommer ha det så sjuk och galet roligt! bilderna jag har sett på bloggen bekräftar ju det!! <3 <3 Vi ses i juni haha

2010-12-05 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0