Don't waste your time on me you're already the voice inside my head, I miss you

Godkväll sötisar!
Kolla, redan blivit bättre på att blogga. Ett dygn bara. Hängde ni med på allt roligt jag gjort under sommaren och hösten? Annars får ni bara titta på bilderna om ni inte orkade läsa hela tjocka texten. Fett kul har jag haft iallafall :)

Idag har jag varit utomhus. Det var längesen kändes det som, cp-kallt. haha. Men frisk luft. Mötte Madde och tog en liten prommis på söder och lunchade på Sofo i några timmar, supermys! Såg även min "Bernard" från Darling, en av mina favvo-filmer :D
Sen stack vi iväg till forum, kikade runt och inhandlade lite nödvändiga saker till resan. Dock tog typ min lilla summa pengar jag hade på mig slut, fast jag ändå inte slösade på nåt annat än res-saker. suckss. Kollade iaf in en fin kamera jag önskar mig i julklapp, kanske får betala lite själv på den men det är den värd. verkade superbra! Kollade även in Backpackerväskan jag velat ha en sista gång så pappa vet vad han ska köpa ;)

Nej nu criminal minds, sen städning av mitt stökiga rum, besök imorgon. puss!



Söta Madde på Sofo :)

Kommentarer
Postat av: M

hihi mys

2010-11-12 @ 00:02:42
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0