sleep

Hola!!

Läget då en sån trevlig lördagskväll? Själv kunde det varit bättre. Haha. Är fortfarande kvar på båten. Har nog inte varit såhär trött/bakis på ett år eller nåt sånt. På mina små tjugominutersraster har jag typ somnat på stolen varje gång. Det var en hård natt. Kvällen gick bra och dom jag jobbade med i disken var hur trevliga som helst :) Sen bestämde jag och Tommy (den enda människan som också eg är på min vakt som också är här nu :) ) för att dricka lite vin och öl. Eftersom vi är suparvakten så kunde vi ju inte gå och lägga oss som alla andra. Började bra, lite vin i hytten, lite skitsnack. Ännu mera vin, bättre musik. Ännu mera vin, massa skitsnack och titta på porr på datorn. hahaha. Där någonstans spårade det och när jag kom till min hytt spydde jag som en gris :D Haa. Kul. Nä men det var faktiskt skitkul framtills jag skulle sova. Men som sagt SJUKT seg och har varit mycket att göra idag.
Imorgon kliver jag iaf av och det ska bli jävligt skönt, känns som man vart här hundra år fast jag det bara gått ett dygn typ. haha.

Nä nu behöver jag sömn, Ska bara läsa igenom min novell en gång till som älskling skickade till mig på mejlen, så jag kan sova sött sen. Grym författarpojkvän jag har :) <3

Natti-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0