News fran resan, day 2! :)

hellloooo!
Har varit dalig pa att uppdatera men haft besok sen lordags och en hel del att fixa infor resan. I lordags kom min van erika fran orebro samtidigt som Linda, for att saga hejda till mig och henne infor var resa. Sa lordags blev en mysig middag och en mangd alkohol med spel, hur trevligt som helst!
I sondags var det min julafton sa hela dan forberedde vi ett ordentligt julbord (annu mer mat an i fredags) och det blev hur gott som helst. Hela familjen plus Linda och Erika da. Sen blev det glogg, pepparkakor, julstamning och det arliga lekarna vi brukar kora pa julafton =) sen efter det sjalvklart julklappsoppning med en halvbra tomte. Fick precis det jag ville ha. Eftersom jag ar borta pa min fodelsedag slog vi ihop det nu ocksa. Fick min backpackerryggsack, en ny finfin kamera, massa grejer till resan och cash :) efter det blev det kalle ankas jul saklart! lite fusk att se det sadar men ska det vara jul sa ska det! kandes nastan som det riktiga.
I mandags fixade vi det sista infor resan, fikade med gustav i forum och holl pa hela kvallen med packninglistor, overfora musik etc. satt uppe till sex typ och gick upp nio for att fortsatta packa. helt dod! Men efter nagra stressiga timmar begav sig jag, linda, hennes mor, mami och papi till arlanda! Och det var typ sadar 12 timmar sen! har rest sen dess och nu ar vi i peking. Men har ar vi sju timmar fore sa vi missade hela natten, sov en timme pa flyget och vips sa var vi framme och har ar klockan kvart over tio pa morgonen nu. nagat trott! haha

Annars gick resan bra, gick lite fel, tappade lite saker och sant men vi kom iaf hit ok =) supergod mat pa flyget och jattefin flygplats med klassisk musik och kinesisk kultur (saklart) Men mycket mer an sa har vi inte hunnit med. Nu ska vi nog sova nagon timme innan vi fortsatter mot Kuala Lumpur, om ca 6 h gar planet harifran, sa det ar bara att vanta...

Bilder gar inte att ladda upp har men forhoppningsvis senare om nan dag! Nu har vart aventyr borjat med en resa pa massa spannande stallen, inte hemma igen pa ca 4 manader...Kommer bli aweeeesome!


peace!

Kommentarer
Postat av: Sandra Karlsson

fint skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 21:03:27
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0