mer pics

haha råkade haka upp sig på samma bild blev två gånger och sen råkade allt publiceras, har såklart ännu mer härliga pics att visa! :)


Båttur med Nicke, Tibbi, Mödis och Jenny :)




Förkväll hos mig en lördag!


En suddig Thorsten på ett varm grönan


Kära kamrater i Riga! :)


Fina flickor första fredagen på Rockoff


Partyhäng på Dinos


Partygänget påväg till Wacken, Tyskland! :D


I väntan på Mötley :)


Blond tjej med mötley tröja och wackenglas. hårt!


En utekväll med Bianca slutade upp med dom här grabbarna på efterfest :)


Älskling på Yasuragi :)


På Berns efter en trevlig kräftskiva :)


Jag och söta Madelene påväg ut på båten!


Jag och baby i växjö <3


Påväg hem från mysmiddag hos Cornelia&Martin. Brunett igen (+ vinläppar)!


Utekväll på Ankan :)


mys med älskling innan greklandsresan :)


Fredrik i Lindos, Rhodos


Me on the beach


En galen utekväll med bland annat denna australiensare :)


Fika med Lisa :)


Fira morfar 85!


Det var lite blandade bilder från sommaren och hösten, ska bli ännu bättre på att ta och ladda upp också :) Imorgon ska jag kolla på en ny kamera till att börja med. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0