Change of plans

Goddag/kväll :)

Sov läänge inatt, men drömde helt sjuka läskiga drömmar så vaknade typ varanann halvtimme. Cp. Hursomhelst, började dagen med att småstäda lite som jag lovat, för att sedan bege mig mot min söta jenny som jag tänkte spendera en mysig afton med men precis då ringde jobbet och behövde mig, så tackade ju såklart Ja. Har jag bett dom ringa så fort dom behöver nån måste jag ju komma. Det är bra, lite extra cash, dock läskigt att va på fel vakt. haha. Jaja det går nog bra. Blir en fredagskväll i disken då ;) trevligt. Jag skulle få stanna iaf ett dygn sa dom, kanske längre, we'll see.

Så parta för mig denna fredagskväll när jag står med nya männsikor och försöker förstå mig på hur dom diskar, haha. Pusss!

Nu går snart båten. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Erika

oj nu kommer de nya inlägg på löpande band nästan :)

hoppas den andra vakten som du nu hamnade på är snälla med dig och att du snabbt lär dig de nya diskarrutinerna :P tror du båten behöver personal då när du och linda kliver av för att fara ut på er långa resa?

2010-11-12 @ 19:21:23
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0