you better be for real this time

yoyoyo

vet, det har redan gått tre dagar! ska skärpa mig bättre än så, lite ovant bara när man har tagit så långt uppehåll från att blogga :)

hursomhelst. Har varit väldigt fina och roliga dagar. I måndags kväll var jag ju ute och körde på nya äventyr. övade mycket på att backa, nu behöver jag bara två parkeringsrutor istället för fem typ. hahaha. jaja, små framsteg iaf :)
I tisdags skulle jag egentligen upp tidigt på läkarbesök, men liksom känner vi mig rätt så försov jag ju mig. jaja, inte livsviktigt hursomhelst. Så jag chillade hemma några timmar på dan och sen åkte jag och träffade Madeleine i slussen, tog en mysig fika på götgatan. Så himla mysigt att fika, gör jag ju för sällan alltså.
Senare på kvällen mötte jag upp Anna (som jag inte sett på år och dar känns det som) för att ha en liten tisdagsfylla a la our style! förut när vi gick i skolan brukade vi ofta kröka vardagar, komma asbakis/fulla till skolan och bara vara lite spontana. Så sjukt kul, så nu var det dags igen tyckte vi. Vi satt i tanto flera timmar, med musik och mysigt väder, sen skulle vi ut. men vi träffade några trevliga pojkar som satte sig ner med oss och sen helt vips så var klockan tre typ och alla krogar stängda. haha, men ändå väldigt rolig kväll :)

Igår låg vi ute på terassen och bakisolade och käkade makaroner med smör och ketchup till frukost/lunch, så värt! sen förberedde jag mig för skolan för mitt sista (och första) seminarium och jag tänkte att äsch, det är väl bara att improvisera som jag gjorde i gymnasiet. Men icke. Det jag skulle presentera gick väl helt okej. Men sen skulle resten av gruppen diskutera min uppsats och SÅKLART hade alla tusen frågor. Och jag, som för det första inte läst igenom mitt arbete på flera veckor och typ glömt allt jag skrivit, och för det andra skrivit om något jag egentligen inte vet något om, kunde såklart inte svara på en enda fråga. hahaha. Fail! kände mig otroligt korkad fast jag egentligen om jag bara hade läst igenom arbetet lite innan kunde svarat på det mesta. Well, har inte fått slutbetyget än och jag har nån vecka på mig att finslipa så det löser sig nog. Förutom det är skolan över, skönt skönt. :) :)

känns ändå inte riktigt som sommar men anyway. Efter skolan mötte jag upp Corre och Martin och åkte till Kungsan där det var "Smaka på Stockholm". god mat, god öl, trevliga vänner och mysfaktorn var hög. Blev ändå en ganska tidig kväll men ändå bra!

Idag har jag mest chillat hemma innan jobbet, och nu är jag här igen:) ganska nice faktiskt. Jobbar i restaurangen och ska göra det hela sommaren nu. har tider från 11-23 vilket är sååå mycket bättre än dom senaste gångerna när jag börjat fyra på morgonen. Så det ska givetvis firas med några drinkar ikväll. väntar bara på att Linda ska sluta och sen blire party. lite iaf. :):)

nää kanske ska man byta om då :) ha en trevlig afton människor så hörs vi förhoppningvis imorgon (det lär vi göra för jag lär inte vara så pigg på att gå ut då med ;) )


puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0