true colours

hola!
står i Stockholm nu och är ledig i ca en timme as usual :) two days left! har gått väldigt snabbt måste jag säga, och ändå har jag jobbat mer och det känns som jag haft mycket mer fritid. Men det har varit nice :)
I lördags kväll hade jag och Linda ost och filmkväll. åt massa gott, drack champagnem, såg på film och snackade skit. En jättetrevlig lördag. med tanke på att om man inte går ut och festar galet så går man typ till hytten och sover så var det här ett nice alternativ, måste upprepas I lördags tog även Fredrik studenten, grattis! och btw i torsdags tog min bror examen, grattis igen! fatta EXAMEN! heelt klar med skolan. själv har man ju minst fyra år kvar om man ska plugga vidare..well

igår var det söndag och nationaldagen, woho. haha. en lång dag med massa gäster, vi hade en skärgårdskryssning. Lite annorlunda med guidning och allt :D hehehe. Sen blev det några drinkar med personalen (som steg rätt upp) men jag tog ändå en tidig kväll och drog mig tillbaka till hytten och såg en film, vem vet hur det skulle slutat annars.. :)

Idag har det varit chill, fortfarande skärgårdskryssning ju så massa pensionärer med kikare överallt. cute.
Men nu måste jag hoppa in i duschen för snart börjar jag. Ikväll ska vi faktiskt lämna båten och gå iland, skööönt. Sover hos Linda så vi kan leka med hennes nya kisse, kommer smälta. Risken med att lämna båten är ju dock att vi måste på igen imorgonbitti tiiidigt. Håll tummarna att vi inte blir akterseglade för då jävlar blir det nog inte så kul för oss ;)


ha en trevlig måndag! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0