sommar och sol

hola hola!
Nu har jag slutat min arbetsvecka och har en hel fin vecka framför mig med massa roliga saker som händer :) sitter dock fortf kvar här på båten, käkade lite och nu väntar jag på att papi ska sluta jobbet så vi kan ta sällskap från slussen=bilskjuts hem, med nya bilen som jag inte sett än :)

Måndagskväll var jättemysig, många av personalen var ute och åt och jag åt godaste trerättersmiddagen någonsin typ. förrät oxfilé, varmrätt entrecote och efterrätt smultronmoussebakelse med choklad. MUMS. plus några glas vin, kaffedrink, dessertvin osv..gick väl på en sjuhundra men vi hade ju matkuponger så det var chill :) sen blev det vanligt hängandes vid poolen som varje kväll och sen satt vi i restaurangen halva natten och spelade massa dvdspel i olika lag. Skitkul! slutade med att jag och Linda satt kvar och spelade (släs:sjöng och skrek) melodifestivalspel med robert som var expert. :D sen drog vi ner till poolen igen och hängde med the dudes och sen la jag mig ganska tidigt. eller ja, halv sex är inte så jävla tidigt kanske men tidigare än andra kvällar :)

Igår var en chill dag, förutom att jag blev tvungen att byta hytt(eftersom jag bara är vikarie måste jag hoppa runt mellan massa hytter för att det kommer nya som ska ha dom som prioriteras först). Men så helt plöstligt skulle jag prata med the boss, för då har tjejen som kom till hytten jag varit i anklagat mig för att ha använt hennes saker, (?) och det blev ett jävla tjaffs. jag fattade ingenting eftersom jag tyckte det lät lite absurd att jag skulle lånat hennes smutsiga Bh som hon var heeelt säker på att jag gjort. Well, fick iaf en ny hytt. en stoor och fin så fuck her :)

och idag var det total kaos i matsalen. dom flesta som jobbar på min vecka gick ju av inatt i mariehamn så varje onsdagdag jobbar jag med helt nya människor som gör saker på sitt sätt. och det funkade inte så bra, var 904723904 barn som tog maten med händerna och var äckliga. Meen men det löste sig tillslut. Nu är jag iaf nåågot taggad på att åka hem :) Ska väl hämta min resväska och börja traska iväg till slussen.

Nu väntar en vecka med midsommar, grönan och underbara vänner och sol(hoppas vi på)!
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0