My friends make me happy :)

hej allihopa! ni sitter nog inte som jag vid datorn på en fredagkväll utan är ute i det fina vädret och festar! i envy you. Men nu har jag jobbat i en och en halv dag (hahaha känns som jag jobbat fem år typ) och det är bara typ en vecka kvar. suckk :) fast än så länge är det nice som fan uppe i buffén :) trivs!

fick värsta bloggsuget idag på dan och hade en maaassa roliga grejer jag ville skriva om. Men då kunde jag ju inte för jag jobbade och nu har jag glömt det mesta såklart plus att jag är sjukt seg.

Well well. Igår var en kul kväll. Jag och Linda började med en drink i puben och sen satte vi oss i Antis hytt ett gäng och drack, snackade skit och lyssnade på musik. Sen när vi var taggade stack vi upp till tian och hängde med fler personal såklart plus passagerare. Nice som fan, sen drog vi till Antis hytt igen och sen gick jag väl och la mig innan fem nångång. Trots det kände jag  mig utsövd imorse, började ju inte förrän elva. Så dom här tiderna äger mina förra med hästlängder. Dock har jag  varit ganska seg idag men det har funkat. Har ju varit extra svårt eftersom jag gör massa nya grejer men det har gått bra :)

Att jobba på en båt är roligt. Det går inte att förklara för folk som inte gjort det men det är verkligen som en annan värld. Försökte komma på en bra förklaring och det jag  kom på var en blandning mellan Big-brother (syftar mest 1984 och inte reality-serien...fast iofs passar nog serien in bättre, haha!) och stockholm syndrome. vart man än går är det alltid nån som har koll på en, allt man gör vet alla om, och då räknar jag inte ens med alla övervakningskameror, nejnej. och stockholmssyndromet stämmer som fan. haha man blir så van, fast, på den här båten så man börjar älska allt med det. Jag har haft flera små crusher under tiden här, på folk jag normalt sett inte skulle brytt mig om. Haha, så S.s. är min ursäkt.  
Min senaste crush är lite elak dock, säger de mest fantastiska saker som får vem som helst att smälta och SEN när jag redan fallit så säger han att han är upptagen. haha damn.  yesterday was wierd..

Det insåg jag också idag när jag stod och filosiferade, på senaste tiden har jag försökt visat mer känslor och öppnat mig, men alla jag gjort det för har varit upptagna. är det bara till dom jag dras till eller? verkar fan som det ;)

Nu har jag givit lite mer detaljer än vanligt, för att göra min enda trogna läsare lite mer nöjd :D ska nog inte bli en vana dock, man vet aldrig vem som läser..


nej nu blire dags för hytten, har varit en lång dag. Fick Lindas hyttnyckel och har precis varit och rensat den på filmer, så nu blire  movie-night :)

godnatt så hörs vi nog imorgon! pusselipuss!


Kommentarer
Postat av: Erika

är det mig du syftar på? :P du får berätta mer om dina crusher sen när du dyker upp på vår kära ö igen :D ja kom hit i torsdags.



träffade btw din bror far och kusin utanför lycéet idag.



puss ;)

2010-06-05 @ 23:38:08
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0