Crazy life

to much to write, to little time..typ!
men hej, nu gick det bara två veckor, inte två månader :)
har haft en hel del kul för mig så har inte riktigt haft tid att uppdatera, men nu kommer lite news.

Förra lediga veckan var jävligt nice. Började direkt med personalfest på grönan, sjuukt kul att åka allting man missar på de fem år man inte varit där. älskar insane! efter mycket åkande, ätande och drickande och en stund på tyrol drog vi vidare till engelen, spy bar och slutade med efterfest i nacka hos en kollega. Var sjukt kul och mycket party, och huset i nacka var bara några hundra meter hemifrån mig så vid sjutiden på morgonen traskade jag och linda och en stor kexchoklad som linda vann (som egentligen skulle varit min) hem till mig, sov några timmar och vaknade för att åka iväg direkt igen. Inte mycket tid man spenderar hemma nu när man jobbar och det är summerrrr.

Sen blev det en helg på åland. Jävligt speciell, iallafall för mig. Den var helt underbar, jävligt hemsk men också jävligt kul. väldigt intensivt helt enkelt. Men allt som hände kan jag inte skriva här ;) det var för speciellt för min lilla blogg :) men lite får ni. Började på torsdagen med att jag och jenny och tibbi myste hos honom, drack lite vin och taggade till på utgång. Gick till dinos, stängt. GIck till arken, öppet men bara vi där. haha. slutade med att jag och jenny catchade upp på en sten och sen drog vi vidare åt olika håll.
Fredagen blev det som vanligt bakiskäk, skvaller och sen traskade vi till Linda för en filmdag med hennes älskade kisskatt. Jag är fan kär i henne. hon är så underbar och den sötaste lilla varelse som finns. Så fort jag kommer hem till min dator ska jag lägga upp massa fina pics :)<3
På kvällen iallafall var vi på inflyttningsfest med Erika, Ante och gänget, sen drog jag och jenny till dinos och hängde med våra dudes. sen vidare till indigo på en rejäl fylla, med lite arbetskollegor och finfina dudes. en jävligt nice kväll och en liten cykeltur i staden :) sommrigt och mysigt!

På lördagen hämtades jag upp av två okända killar i en bil som tog mig till Linda, och där satt ett helt grabbgäng med Jenny och festade (utan lindas vetskap då hon var på konfirmation men hade lämnat nyckeln till mig och jenny). haha. så dan var party och sen på kvällen blev det ännu mer party, Satt där och sen vidare på fest till Andreas nya place. regn regn. Sen drog jag och jenny till dinos igen, drama drama oj oj. slutade med en efterfest/bastubad hos niklas :D nice. eller det slutade med att vi drog till linda för att sova men hon hade som vanligt dragit med sig en bunt från arken och satt på musiken på högsta volym men jag lyckades även somna med kissen i famnen :)

söndagen var vi dööda och åkte hem till jenny för att käka chips och se på fyra filmer. somnade vid den tredje. haha, och det var inte ens sent. dock jävligt skönt att komma hem till sverige och få lite perspektiv från alla mina problem och funderingar på den lilla ön. bara låta bli att tänka på helgen. Dock är det saker jag aldrig kommer glömma men när man är i en storstad så är det enklare att koppla bort vissa saker och personer.

Måndagen sov jag hos my girl biancalicious, gick på en romantisk promenad och sov ihop. Tisdagen träffade jag mina andra tjejer (sara, malin, maria) och planerade lite eventuell hultsfredsresa. Sen drog jag till stan med Lisa, köpte snyggaste skorna!! bild kommer. Efter det mötte jag upp kära Madeleine för en mysig middag! en perfekt dag och ett bra slut på ledigheten.


Sen kom jag hit igen. Jobbat som en galning, festat varje kväll typ och varit så jävla seg men sjuukt kul har det varit. Igår först tog jag en lugn natt men sov ändå bara några få timmar. orkar inte berätta om alla galna kvällar för det skulle bli alldeles för långt men fan vad mitt jobb är nice måste jag säga! i like it. även om man lever i en bubbla :)

Ikväll fick jag sluta tidigt, så nu väntar jag bara på att Linda ska bli kvar och sen ska vi ut och äta (och dricka ;) ) och sen får vi se vart kvällen bär av. Hoppas ni också får en fin..vad är det, måndag? :) och grattis till bröllopsparet, gillade inte idén men när jag såg det på tv och från  båten så började jag nästan lipa. haha, im in love with love :)

nej nu ska jag göra mig fin, vi hörs snart! :) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0