show some respect, down on one knee

heelllllooooo
hemma igen, fast på riktigt den här gången. orkar inte updatea nu för jag har massvis med kläder och resväskor i mitt rum som ska packas upp från både åland och london :) kom hem inatt och då satt vi och kollade igenom pics från london och från min brors kinaresa :) inte träffat duden på två veckor ju!
och idag sov jag! har inte sovit ut på några veckor. eller ja åland möjligtvis, men då sov jag inte så mkt heller :) annars har jag pratat i telefon med några av mina älsklingar fram tills nu, har saknat er lovers. Senare ska jag åka iväg och träffa min älskling nummer 1, och ha myskväll. Nice to be home!

men nu min egna dusch, nice!
hörs imorgon med mer news. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0