open your eyes

hola amigos!
Helgen kom och gick och snart är det februari och sen är det mars och april och efter det är det Maj som betyder att det snart är JUNI, och då är det alltså snart sommar :D hihi
I fredags firade vi Jennie 20 år! först på förkrök hos henne med folk och valpar. Sen till royal garden och partade natten lång typ. Jävligt nice :)
I lördags åkte jag runt och spanade på mobiler som jag önskar mig, hittade en ganska nice tror jag. Sen åkte jag till Cornelia med Madde och krökade järnet typ hur länge som helst och sen drog vi till Soft. Som faktiskt är Soft har jag kommit fram till. Det blev dans, dricka och jordnötter :) partyparty.
Igår var jag bakis som vanligt och chillade järnet ett tag och sen hem till Bianca <3 på middag med corre. (corre=cornelia). myspys och sen drog corren och vi såg på mysig film och pratade ett tag. Pratade lite till, och lite till och sen när vi skulle somna var klockan helt plötsligt 9 på mrogonen! Haha! Bianca som skulle till skolan till tio och jag till stan egentligen till tio också, men det var ju ganska omöjligt. Så då sov vi och vaknade halv fem idag/kväll. Bianca panikade lite och sen stack jag till gymmet och nu är jag här mätt och belåten. Men värt var dte absolut, vi hade ju inte setts på en månad så vi kunde inte slita oss ifrån varandra, typ. Fast hon nämnde några gånger inatt att hon tycker jag är värd att dö (:O) för att jag tydligen tänker som killar. öh, hmm.

Well, nu sitter jag faktiskt och skriver ut papper för lite halvspontant hoppade jag in i en 50 % kurs på universitetet som börjar på onsdag. Tänkte att jag får väl lite cash och kanske lär mig något. Men alltså 50 % är ju ändå ganska mycket så jag måste ju plugga också kom jag på. aja, än så länge inget jobb så jag har ju tid iaf :) Musik och Media heter kursen så intressant blire nog också!
Dock blir de lite jobbigt för imorgon ska jag åka med birka till åland och förhoppningvis söka lite jobb också. Planen var ju att stanna över helgen men nu måste jag ju gå på kursen så jag får åka hem onsdagmorgon/förmiddag och sen åka tillbaka till åland typ torsdag :) haha tur och retur ggr2. men det blir nemas problemas. Kul att resa.


Nuu ska jag städa lite tror jag. men först lite pics från fredagskväll från jennie.









puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

så varför tar du inte åland på torsdag eller fredag istället då? blir ju jobbigt att fara fram och tillbaka två ggr, och dessutom är det inte så kul att åka båt.

studier på halvfart (50%) innebär en lektion i veckan, sen beror det på hur omfattande kursen är över hur stort tidspann den sträcker sig.

lycka till med alla planer :D

2010-01-19 @ 20:16:40
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0