if you don't know what forever feels like, i'll show you what it feels like without it

tjena.
har mycket att skriva om efter min helg men jag har inte varit på humör och är inte alls så sugen på att skriva feta inlägget nu så det får vi vänta på,  men det kommer.

Någonting som dock gjorde mig glad ikväll var guldbaggegalan, bättre än någonsin! haha. och det gjorde det ju inte värre att min baby (som jag ska se på torsdag, taggad!) var med :) hihi

nej nu ska jag faktiskt prepare stuff. har en lång dag framför mig. ska fixa hundra saker med universitet. och försöka hinna gå på jobbmässa och fixa sånt stuff också. Plus att sen fyller jag ju faktiskt år imorgon, kanske ska firas :)


vi hörs om nåt dygn istället, party on och glöm inte att gratta om 45 min ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0