can't read me pokerface

jaha hej!
jag är hur positiv som helst idag känner jag men tyvärr finns det människor (typ alla jag pratat med idag) som är så sjukt negativa och får mig på dåligt humör :( jag som var så happi nyss! men men det går att ändra på :)

Igår var jag ju på birka paradise kryssning. nice som fan. ÅT hur mycket och hur gott och hur dyrt som helst med Linda, sen blev det häng och krök i  puben med gänget, dvs henne kollegor. Asnice vart det. mkt bra. Kom väl hem till henne vid halv fem tiden.
Imorse däremot var det lite trögt att gå upp, men det gick. vaknade ett antal gånger av att simba (hennes kisse) satt och stirrade på mig en cm ifrån mina ögon. haha fett läskigt. Sen åkte jag hela vägen hem, sov i etapper. när jag vaknade en gång var bussen tom och jag trodde jag missat båten, haha. kul. men jag klarade det ju!
När jag väl kom in till sthlm var jag på jakt efter papper och penna som inte var så jävla lätt att hitta som jag trodde. sen käkade jag middag och sen stack jag till universitetet för min första föreläsning :) askul. intressant och bra peeps. Fortfarande mycket jag måste fixa (gör det nästa vecka), som att inhandla massa böcker, registrera mig etc. men innan jag tar tag i det och mer jobbsökanden ska jag ta en långhelg på åland med jenny. länge sen man hade en sån med henne. det behövs nog:) Så vi åker imorgon! känns som jag var där för några timmar sen..hm

ja nu ska jag sova för innan vi ska dit ska vi ses i stan och do things u know. Känns som jag har rätt mkt hemma som ska fixas men som sagt, det kommer en ny vecka snart. :) nu ska jag bara vaaa och koppla av, det är ändå sista helgen som tonåring :) party on peeps!


Kommentarer
Postat av: Hanne

Grattis i förskott! (: <3

2010-01-21 @ 09:34:39
URL: http://lustifik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0