you had time

TJOO! lördag och heelg! niceeeee. tänkte fan plugga idag men ja, vi tar det senare :P
Igår var en bra dag. Först hängde jag på Ams några timmar och fick tusen papper men har fortfarande inte gjort något av det jag gick dit för. fixa jobbcoach och a-kassa och hela den skiten. känns som den processen tar längre dit än det tar att hitta ett jobb, oh well.
Kvällen var awesome. Mötte upp Lisa och tog några öl på balthazar, sen blev det rocks. var faktiskt sjukt kul men jag vill inte veta hur mycket pengar jag har kvar idag. Det känns i huvudet att det är ganska lite.. Men värt det, askul tillslut. Träffade sköna människor, men sen helt plötsligt stängde dom, och så var klockan tre!:O och jag som tyckte vi var där tidigt. menmen, bra kväll! kom väl hem vid fyra nånting.

Så nu sitter jag och laddar upp så jag orkar ikväll också. Viktor fyllde 18 förra helgen så nu har han party i en lokal i huddinge eller haninge, ska dit om några timmar, borde fan börja göra mig i ordning snart :) Åh, har lite smått ångest för att jag borde uttnyttja dagarna bättre och göra saker jag Ska göra, men fan, det är ändå helg! :)

Nej nu blire duschen, seeyaa tonight:)

Kommentarer
Postat av: Erika

aldrig kul att göra de där "ska" och "borde" sysslorna, det är dom som blir på hög sen, dessvärre.

lisa som jag vet, eller en annan lisa? =)

2010-02-07 @ 00:47:56
URL: http://ladylemiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja jag vet. Borde plugga nu också men ORKAR INTE. haha. finns så mycket annat att göra. men men.

Japp din lisa :)

2010-02-08 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0