you can't take this from me

hola
NU har jag läst en artikel vi skulle ha läst den här veckan :) så lite duktig har jag varit. Imorgon ska jag till skolan tidigt (försöka iaf) och sitta och läsa lite ur böckerna också, wi. duktig sofia.

Stack iväg och lämnade tillbaka lånade högtalare till Madde en sväng nyss och så har jag sökt ett jobb för kvällen. Mer blir det imorgon när jag är piggare och orkar formulera mig bättre.
Är så jävla sugen på att gymma men min stukade fot som typ alltid är skadat blev värre i lördagskväll när vi gick på konstiga och hala vägar och så har jag gått på den hela dan så nu gör det så jälva ont :( fuuuck. jag som verkligen vill ekomma igång med träningen. Får vänta ett par dag iaf..
Om ni inte har något bättre för er borde ni kolla in Backyards nya video till Abandon på deras hemsida. www.backyardbabies.com! asbra, får rysningar. <3

nej nu har jag gjort mitt för kvällen, ska upp sju imorgon så jag börjar dra mig mot rummet strax. have a lovely evening.

my babies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0