Why did you have to look likte that?

god afton!
måndag idag och ny vecka! skönt med måndag. Förrut gillade jag dom inte men nu är dom helt ok när man inte jobbar! ny start :)
I lördags var vi ju och firade Viktor låångt ut i Haninge med Eating Pebblez som spelade och ett gäng antal ungdomar som festade loss. Kände oss lite gamla men försökte hänga på ändå, haha. Sen drog jag och Madde förbi rocks en stund på hemvägen och pratade med snygga dudes och sen drog vi hem. Kul kväll ändå :) kom hem och såg på melodifestivalen med min bror halva natten. haha. askul

Igår var jag mest bakis och seg och ja, vad gjorde jag egentligen? minns inte riktigt..hmm. relaxade. Ingen ville umgås med mig fast jag var jättesällskapssjuk så jag sällskapade med mig själv och morötter och dipp, det var mys. hihihi

Idag har iaf varit en mysig dag! Var i forum och åt jättegod lunchbuffé, kinesiskt, med Madeleine. åt hus mycket som helst. Smakade till och med sushi. det var lite läskigt men funkade typ..

Sen åkte jag till slussen och gick på muggen med john. :) inte setts på typ 9 månader så det var kul. Kände inte igen lilla pojken typ. :)

Och nu är jag hemma och måååste plugga. Men jag vill inte:) men jag ska. snart. typ. kanske. om ett tag.

Blir inga pics idag heller för jag förstår mig inte på min mobil helt än, men soon :)
puss på er

Kommentarer
Postat av: Erika

for till slussen och gick på muggen, som i toa? sounds weird*

2010-02-09 @ 23:58:03
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0