underneath the cyanide sun

Hello
sorry för dålig update guys. men jag kollade nyss statistiken och jag hade 30 unika besökare (rekord!) i söndags, när jag inte hade skrivit på en vecka och inte skrev jag nåt då heller. Är det en pik om att jag INTE ska uppdatera för att få läsare?hmm.
jaja nu kommer allt på en gång

Var ju på åland för nån helg sen, börjar där. Spontant och trevligt. Jävligt oplanerat, som vanligt. Vi åkte dit på torsdagen och fast beslutna om att festa järnet (min sista helg som tonåring) så jag, jenny, fredrik och alexander (haha how wierd) satt och drack en massa, sen partade vi järnet på arken. endast vi där, men fyfan va kul det var. fick ju välja all musik själva och en bartender fanns det ju! så yey vad vi dansade. nice som fan, typ den bästa av alla kvällar. PÅ fredagen bakischillade vi som vanligt, sen blev satt vi hos linda och drack, sen stack vi till en förfest på klinten, mys att se bekanta ansikten, och sen dinos med ett sjukt bra (och snyggt) band. massa hräliga människor, alla underbara, trevliga, och skön musik. Sen tog jag en taxi och sov gott. Lördagen var också bakishäng, såg new moon, och sen partade vi till det igen hos linda. bjöd dit lite sköna människor och hann inte iväg någonstans. blev ganska wierd slut på kvällen men när jag väl gick och la mig blev det bättre. Söndagen kom jag inte hem, of course, så jag fick hänga i ett kallt garage och se på när fyra smutsiga män jobbade på bilar. hahaha, inte min typ av hangaround men det fick funka, hade ju iaf nånstans att bo.
Måndagen åkte jag hem och vafan jag gjorde då minns jag inte. planerade ? Tisdagen fyllde jag ju 20 iaf:) helt sicko. jag är inte barn längre!! jag var i skolan och fixade allt pappersarbete och sen på jobbmässa, följt av mysig middag på söder med familjen :)    Efter det mötte jag upp flickorna på vapiano och tog nån drink och pratade om allt möjligt. trevlig födelsedag :)

Onsdan och torsdagen pluggade jag och gick på föreläsning, inhandlade mat och planerade fredagen. OJ HERREGUD, jag höll ju på att glömma vad jag gjorde i torsdags. hur fan kan jag? Jag och Lisa var ju på tyrol och såg Backyard babies (och sator) det var ju verkligen hur grymt som helst!!! bästa jag gjort på länge. Drack en massa öl, hängde med hellacopters, hängde med andra härliga människor, stod längst fram och rockade loss (kanske en sista gång till sveriges bästa band) ovh drack lite mer öl och sen kom ju dregen och gänget ut bland oss vanliga människor. En så jävla bra kväll vart det! Dom körde massa gamla b-sidslåtar! så aweeeeesome.

Fredags köpte jag lite sprit på systemet (glömde att nämna att jag gjorde det på födelsedagen också såklart, och blev leggad) Men den här gången sa dom iallafall grattis. då blev jag glad. Sen åkte jag hem och hjälpte mamma med maten (haha jättemkt) och gjorde mig klar och sen kom mina älsklingar och åt, drack, sjöng, firade mig och hade kul. astrevligt. blev inte alls så många jag trodde från  början men det gjorde inget för jag hade hur kul som helst ändå :) partyparty. Sen drog vi ut, jag och anna och johan hamnade på harrys. NICE. ett framsteg mot förra året då vi inte kom in. hahaha. Ja kul var det iaf :) tack för alla presenter och gratulationer! <3

Sen dess har dagarna varit jävligt sega och ganska händelselösa, har kännt mig ganska dålig.(sjuk alltså). Lördan var jag bakis som ett svin och stannade hemma mestadels. Söndags var också jävligt chill, pluggade halva dan och lekte med min mobil resten av halvan. (I LOVE IT, lite för avancerad för mig men jag lär mig nog snart). I måndags följde jag med bianca till ett photoshoot men jag stannade inte så länge för jag fick inte se när bilderna togs (ifall jag skulle sprida informationen), men det gick asbra, hon fick jobbet!  :D Sen gick jag och Madeleine på en dagsbio, Avatar 3D, mysigt. BRa film, läskigt med 3D. :) och sen pluggades det lite mer.

Igår rörde jag mig inte ens ur hemmet, mådde dåligt och satt och läste, läste, läste kurslitteraturen på internet för att försöka komma ikapp skolschemat. intressant som fan är det ändå måste jag säga, om än mycket att läsa. Har ju ännu inte fått tag på alla böcker.

Idag har jag inte heller gjort så jävla mycket, börjar bli ritkigt seg och rastlös. Nu har jag bestämt mig för att jag vilat upp mig ordentligt och ska sätta igång och göra viktiga saker i mitt liv igen. (FIXA JOBB blandannat). Stack iaf iväg till skolan vid fem för en jävligt rolig föreläsning, kändes inte så mycket som en föreläsning. Satt och diskuterades om Him var rock eller metal och om olika schangrar inom musiken, interesting. Och så kom jag hem för ett par timmar sen och är seg som fan. Ska lägga mig i tid och sen imorgon Måste jag till Ams, fixa grejer, ta tag i stuff. Nu är det fan februari redan!

Har tyvärr inte många bilder att bjuda på. Dock togs några på Åland jag kan visa upp. Känns längesen men lite update iaf :)

Torsdagen <3 :)




PARTY på arken


Lördagen

Satt ju hemma hos linda hela kvällen och jag var fullare än jag ser ut.


Fredagen har jag inga pics på för då hängde vi ju ute bland the peeeople och röjde. så ni får nöja er med dom som inte ens är mina.

Puss & godnatt <3



Kommentarer
Postat av: Erika

varför blev det ett så weirdigt slut då på lördagen, vad var det som hände den kvällen hos linda riktigt? ;P du skrev att det blev bättre till du skulle fara å sova.

så det var bianca som höll i fotoshooten? det låter rätt coolt :D du måste lägga upp ngn av hennes bilder sen så man får se ^^

verkligen tomt på arken, visste dock inte att det var öppet på en torsdag. vem är killen bakom dig på sista bilden? =) han ser lite halv bekant ut. du skrev ni var till klinten, var ni till roth då eller till ngn annan random dude? :P



och kom ihåg, jag vill ha ett svar! :D är nyfiken på ditt inlägg så berätta för mig, hur du nu väljer att göra det. skriv här fast för jag kollar alltid om det kommit nya kommentarer :D

lycka till med telefonen och take care! <3

2010-02-07 @ 01:02:17
URL: http://ladylemiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0