the others

holaa!
nu är båten i sthlm och det ser ut att va skinande väder här :D funderar på att ta min efter-maten-cigg utomhus istället! har ju blivit en del cigg och cola, för att orka jobba liksom. blir så bara.
Imorse när jag vaknade, halv tio, var jag seeg. var ju omöjligt att somna halv två efter filmen jag såg på, "cashback" så jag låg vaken och kollade på tv och gjorde nada till fyra. feta draget på båten men där orkade jag inte hhänga. Och ja gud så jobbigt det var imorse, inte van att gå upp den tiden, plus första dan efter ett arbetspass tar det emot. Men snart lär jag vänja mig, tar ett par dygn. Ikväll blir det nog direkt isäng efter jag slutat vid elva (eller jag kan ju iaf försöka) så jag blir piiiiiigg
men nog om det. hur ter sig livet? idag skulle jag på closeup kryssning hade jag planerat, innan jag visste att jag skulle jobba. fan va nice. men nu får jag cash och kan åka en annan gång, och tillochmed betala för mig :) well
har bara en halvtimmes rast sen börjar mitt andra pass. sju timmar. rätt lugnt idag, men imorgon är det fredag och då blire nog drag.

nej nu cigg, ser lite isigt ut vid grönan så jag tror jag stannar inne :)
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0