No stress

god eftermiddag!
har faktiskt varit vaken ett tag. vaknade automatiskt klockan 9-10 eftersom jag gått upp den tiden dom senaste dagarna.
Igår var en asbra dag! Vaknade som sagt tidigt, av ett telefonsamtal från Birka Paradise som ville ha dit mig och jobba tors-sön. självklart sa jag Ja :) finally lite cash coh work. Askul. ser verkligen fram emot det fast jag är lite nervös, vet ju inte alls vad jag ska göra. :) well, det är imorgon!
Sen åkte jag och bror till skolan (länge sen vi gick i samma skola samtidigt, hihi) och pluggade lite. Men jag blir galen, har beställt två böcker som aldrig kommer. det har gått nån vecka nu liksom, och snart är det inlämning, hurry! Efter det åkte jag hem och firade att jag äntligen hade lite jobb med en god kebab,hehe. Sen var jag helt slut. har fortfarande sjukt ont i foten och är förkyld. inte bra. måste ta hand om mig.
SÅ därför har jag bara varit hemma och chillat idag. måste må bättre imorgon. Och därför sov jag länge med flit idag, fast jag fakiskt vaknade jättepigg klockan 8 (?). för att tydligen jobbar jag mest natt, vilket betyder att jag måste orka va pigg länge, och sova ut på dagen. så det är bara att vänja sig, fine by me ;)

Nej nu är klockan redan mycket, ska ju snart på föreläsning, men innan dess en sväng förbi mitt gamla jobb för att hämta mina arbetsskor. men först duschen!

hörs, puss!

första gången jag var på birka (ett bra tag sen till synes :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0