citrus

tjenis!!
har precis ätit en smarrig lunch och nu är jag ledig en timme as usual, har samma tider hela veckan tror jag :)
dagspasset var nice, lite mer folk och mer att göra :) nu är vi in tha city igen och jag funtar på att gå ut och ta ut pengar, men frågan är om man hinner det. hmmm inte mycket men hinner med på dessa små pauser.
igårkväll efter jobbet tänkte jag hit the gym men när jag kom dit satt typ 20 grabbar och spelade poker precis framför maskinerna, så jag kände att njaa. haha. jag måste alltså smyga dit på morgonen om jag vill ha min excersice, får se om jag orkar. somnade fyra nångån inatt efter att jag hängt lite med EKB-personalen. ikväll borde jag lägga mig i tiid så jag orkar upp pigg och glad tidigt :) fast iofs, det är väl fredag idag? well, vi får se.. :)

Ha en trevlgi afton folks!
puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0