burnt to a shell

yo folks
Idag  har varit en fin dag! Vaknade (såklart) alldeles för sent, haha who are surprised? Nä men jag hann ändå med allt jag skulle.typ. Var till Arbetfrömedlingen och skrev in mig, men det tog längre tid än jag trodde. Och  jag klickade bara i lite rutor men tydligen kan man inte ändra det så det var kanske inte så jävla smart. haha. Men imorgon ska jag dit igen och fixa det sista och fixa min jobbcoach som ska hjälpa mig hitta ett bra jobb som passar mig :) Blir nog bra. är inte lika desperat efter ett jobb längre, när jag pluggar. Men jag need the cash så det är bara att fortsätta söka!
Annars shoppade jag upp lite presentkort jag fick i födelsedagspresent :) Blev lite smink och en fin vit kofta och ett par ascoola örhängen! Nice som fan, dom kommer användas imorgon eller lördag! :)
Sedan stack jag direkt till gymmet och körde lite kondition och styrka med Sara  & Malin, askul! var ju nästan två veckor sen och det kändes, men inget mer uppehåll nu! :D

Det var ungefär min dag, rätt lugn. men imorgon är det helg! YAY. Är taggad. som fan. Nu ska jag festa. Förra helgen var askul men inte så jävla mycket PARTY my style, men nu jävlar :) hihi

Nä nu ska jag ta och leta reda på min kurslitteratur som ska finnas på internet någonstans men som gömmer sig för mig. CYA tomorrow. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0