Penang Och KL

Lite bilder tillhörande det jag skrev om i förra inlägget, Penang & Kuala Lumpur :)
Joel & Linda utanför beachbaren, Penang.
Världens godaste Carbonara (som jag typ äter varje dag men den här är hittills bäst) på reggeabaren i KL efter en lång bussresa.
Busstur runt hela KL, fick se det mesta av stan.
KL-tower
Förfesta med apa, dans på bardisken


Linda med apan


På reggeabaren med två trevliga fransmän vi träffade, som bjöd på massa whiskey (vår nya favorit)


Me and my buddy. Grymt rolig patykväll, best so far :)


Hungrig dan efter? Så jävla stora hamburgare, eller är det jag som har liten käft?


nagel i ketchupen


Sen blev det en tripp till Birdpark


Jag hänger vid en dam fylld av massa fiskar (som man såklart inte ser)


Lite färggranna krabater


Jag i ett jättevackert område med massa vilda fåglar

Lite läskig att fota, den såg så arg och stor ut. haha men en bild fick jag iaf :)

--


internet är segt här så orkar inte ladda upp mer nu,to be continued...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Trodde du hatade whiskey. ):

2010-12-20 @ 22:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0