Year by year am I the only one

halloj. dålig update såklart. men det har varit så sena nätter och slitna dagar så har inte orkat. Men nu ska jag ta igen det!
Måste ju berätta lite om rockkryssningen. Den var asbra. Kände redan i terminalen stämningen, när verkligen alla 3000 pers hade lååångt hår och smink (killar som tjejer alltså), that's a dream world. Vi krökade i hytten, sprang runt i korridorena, såg massa bra band (crashdiet, necrophobic bla) och satt i baren osv. party. dock däckade halva vårt hytt sällskap halv tolv men jag och timmo körde ändå. Sov på en jävla soffa(fattade inte att man kunde veckla ut den till en säng, haha) och på fredan gick vi mest runt och vara bakis och kollade på folk och band. allt som allt mycket trevligt och borde definitivt göras om! satt och klippte ihop en underbar video som sammanfattar kryssningen ganska bra, en svennebanan rock version ;D
Sen var det lördag, jobb och party för cornelia. skitmys, såg massa roliga människor ute man inte sett på länge på medis och sen på natten åkte jag hem och sov med jenny.
I söndags var det en deftinitv bakisdag med chips och oväder. Och igår var jag också hemma, städade och donade i mitt rum och fixade saker. Asskönt!
Idag var jag  taggad på mycket, jobbade 11-19.30, och sen var planen att gymma men känner mig helt slut och sjuk (fuck) så jag åkte hem och har spelat the sims hela kvällen, hehe :) kul
Imorgon skulle jag inte jobba, men nu skickade jag ett mess och sa att jag kunde det iaf. Och antagligen kommer dom inte se det förrän imorgon bitti (typ sex) så jag vet inte om jag ska jobba eller inte förrän då. Kul. Antagligen kommer jag bli väckt skiittidigt. jaja.

Nu ska jag sova tror jag, eller åtminstone nästan. VIll bli frisk och pigg igen!


Sweden rock cruise, i början.



Utgång i lördags. Me, Johan & Anna.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0