white noise/black silence

hello darlings

Måndag igen då och här sitter man och inte vill lägga sig för när man vaknar är det jobb igen. isch då.
Helgen var super allt som allt. Stack ju i fredags, astaggade på båten och sen kom vi fram till Linda och började förandet nästan på en gång med Lena. Sen joinade Linda och Ellie och i slutet tydligen några andra som jag knappt minns. askul var det, sen stack vi neråt stan och drog till dinos en sväng och sen till arken. Träffade många av mina älsklingar så det var skitbra. Sen drog vi hem till Linda och sov i två små soffor.  När vi vaknade var det som vanlig ordning bakiskäk på hesburger, och sen drog vi oss hem till stugan. Med taxi dock, var ju förjälva väder. höst fyfan.
Lördagskvällen var vi ännu mer taggade och festade till det rejält och tog sen en taxi in mot dinos och mötte upp lite vänner. Jävligt kul kväll, bra band, slutade dock (tyvärr) hos Linda igen, men det var nice ändå :)
Sen igår drog vi oss sega hemåt och idag har jag också vart ledig. Sov alldeles för länge såklart och gjorde inte så mycket vettigt förrän nu på kvällskvisten då jag och Madde hade myskväll hos Sandrew med cola och godis. Fan liksom. Klarade nästan en hel dag utan cola men mums vad gott det smakade. det är min livsenergi.  Och det behövdes för jag var så jävla depp, eller jag är det forfarande. Drömde mycket konstiga och deprimerande drömmar inatt och när jag vaknade kände jag hela tiden att det låg något deppigt i luften. Och mycket riktigt, snabbt får jag reda på att Mansons konserter i Sverige är inställda. Orsaken är dock oklar men fyfan alltså. Jag hade sett fram emot det som fan, även om jag inte riktigt vågade hoppas på att det skulle ske. fuck fuck fuck. Jag vill inte återlämna biljetten :( funderar på att spara den i hopp om att allt ändras och han kommer ändå! fucking shit.

Jahapp, vad ska man då se fram emot i höst egentligen? Var ju det som var ljuspunkten!..:(
Men om tre dagar kommer äger iallafall rockkryssningen rum, vilket antagligen kommer bli awesooome. Men innan dess ska jag gå runt och hata världen lite.



på bussen påväg till färjan i fredags. Asheta och förväntansfulla.
;)


Kommentarer
Postat av: Jenny.

Tss det lät som om helgen var sämre än den egentligen var. ;>

2009-10-06 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0