tack som fan!

heeeeeeeeej whats up!?!?
själv sitter jag med mig själv och försöker tagga till inför imorgon! om jag inte hade jobbat hela dan och haft världens värk (så går det när man tränar hårt) så hade jag nog lyckats men just nu vill jag bara sjunka ihop. haha.
Ikväll har iaf Sandra vart här och lekt :) eller vi har faktiskt varit seriösa, hon hjälpte mig finputsa mitt cv så nu är det skitsnyggt, tog typ nån timme! men nu lär jag ju fixa jobb wherever, tjoho! haha nja.. Sen spelade vi iaf tv-spel igen, tjo va kul. Har ju lånat massa ps-spel från min kusin (läs:tagit hem föralltid) så nu provade jag ett jag inte trodde funkade men det funkade prima! nämligen the sims. så jääävla kul:D:D så sånt blire mer av!

Nej nu fick jag just reda på världens nyhet om ett litet födelsedagsfirandet som äger rum imorgon, fuckelifuck. osis.
Men jag får iaf festa loss med my homies på galaxy hela natten. kommer bli så jävla gryymt! Så imorgon vid den här tiden står vi antagligen och headbangar till nåt haveymetal band med inte alltför många hjärnceller kvar, men fyfan va kul!

yeyeye tagg tagg. Höörs! puss!


dom här grabbarna ska vi bl.a. se imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0