satisfaction

halloj!
idag har jag  inte gjort mycket för världen. Jenny kom över sent igåtkväll och hade med sig en massa chips & dipp & cola (passade bra sådär efter träningen, haha) så vi låg uppe sent och kollade massa bra filmer. Bland annat min nya Pineapple express, som ägde hårt. skitbra var den!
anyway, gick upp vid halv tre idag då jenny pallrade sig hem ungefär, sen har jag mest chillat. Spelat lite gitarr (försökt iaf) shit vad man glömt mycket, inte kul. Det här vill jag öva upp igen!
Mamma kom nyss hem också och sa att morfar åkte akut till sjukhuset idag, inte bra:( hoppas han mår bättre nu.

nej nu ska jag läsa lite tror jag. ha en mysig kväll!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0